Tuesday 13 May 2014

Κυνηγώντας τα VPPs

Γεια σας!

Στο προηγούμενο post μου εξηγούσα ότι θα επιχειρούσα ένα προσωπικό ρεκόρ το Μάιο και θα προσπαθούσα να μαζέψω περισσότερα VPPs από οποιοδήποτε άλλο μήνα στο παρελθόν. Μπορώ να πω ότι προς το παρόν τα πάω μια χαρά. Οπότε να 'μαι, σχεδόν στα μέσα του μήνα, για να σας ενημερώσω για το πως ήταν οι τελευταίες μέρες στα τραπέζια των SCOOP satellites.

Ξεκίνησα το μήνα με 67.109,42 VPPs. Και τώρα έχω πάνω από 90k VPPs!



23.221 VPPs και συνεχίζουμε το μέτρημα! Επίσης, λογικά θα ανανεώσω το Supernova status γι'αυτό το χρόνο σύντομα. Και δεν είναι μόνο οι πόντοι που έρχονται, παράλληλα έχω και εξαιρετικά αποτελέσματα!



Αυτό που είναι εντελώς εξωπραγματικό, όμως, είναι η γραφική παράσταση για τα τραπέζια των $74. Δεν μοιάζει καθόλου με γραφική παράσταση από τα hypers! 



Προφανώς μέχρι τώρα είχα την τύχη με το μέρος μου και είναι πολύ νωρίς για να το γιορτάζω γιατί ο μήνας έχει ακόμα πολύ μέχρι να τελειώσει. Έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου και πολλά VPPs να κερδίσω. Αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένη με την πρόοδο! Ελπίζω να μπορέσω να διατηρήσω αυτό το ρυθμό μέχρι το τέλος του SCOOP. Ξέρω ότι μετά το τέλος του SCOOP η κίνηση θα μειωθεί σημαντικά και θα είναι πιο δύσκολο να βρω αρκετά παιχνίδια. Όσο πιο κοντά είμαι στο στόχο μου όταν τελειώσει το SCOOP, τόσο το καλύτερο.

Α, και σε δύο μέρες θα είμαι υπεύθυνη για την υποδοχή των παικτών στα τελικά τραπέζια του SCOOP για πρώτη φορά! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Μου έχουν ανατεθεί τα events 32-NL Hold'em (Progressive Super-Knockout) και 34-8 Game. Περάστε να πείτε ένα γεια αν θέλετε!

Αυτά για τώρα, καλή τύχη στα τραπέζια!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List