Monday 31 March 2014

Απορίες;

Γεια σας!

Μου κάνουν ερωτήσεις αρκετά συχνά, ειδικά από τότε που έγινα μέλος της PokerStars Team Online. Μερικές φορές το άτομο που έρχεται σ'επικοινωνία μαζί μου θα ξεκινήσει με κάπως έτσι "Μάλλον είναι ανόητη απορία, αλλά θα ήθελα να μάθω..." και μετά θα μου κάνει μια ερώτηση που μου έχει γίνει εκατό φορές στο παρελθόν. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι αν εσύ αναρωτιέσαι για κάτι, τότε κατά πάσα πιθανότητα υπάρχουν κι άλλα άτομα που αναρωτιούνται για το ίδιο ακριβώς πράγμα.

Μέχρι τώρα απαντάω σε όλους γιατί πιστεύω ότι είναι σημαντικό να βοηθάω τους ανθρώπους που απευθύνονται σ'εμένα. Και θα συνεχίσω να κάνω το ίδιο και στο μέλλον. Έχω πάρει τόσο μεγάλη υποστήριξη από άλλους παίκτες από τότε που ξεκίνησα να γράφω αυτό το blog πριν από κάποια χρόνια, που με χαροποιεί ιδιαίτερα το να μπορώ κι εγώ να δώσω συμβουλές σε όποιον τις χρειάζεται. Παρόλα αυτά, νιώθω ότι μπορώ και καλύτερα. Πάρτε για παράδειγμα την ερώτηση που μου κάνουν πιο συχνά απ'όλες τις άλλες: "Τι κάνεις με όλα τα χρήματα $t που μαζεύεις;". Έχω δώσει την ίδια απάντηση τόσες μα τόσες φορές, που τώρα τελευταία περιορίζομαι σε μια σύντομη εξήγηση. Είναι περίεργο να μιλάς για το ίδιο θέμα ξανά και ξανά, ακόμα κι αν απευθύνεσαι σε διαφορετικά άτομα.

Σκεφτόμουν λοιπόν πως θα μπορούσα να βελτιστοποιήσω το χρόνο μου ενώ ταυτόχρονα δίνω λεπτομερείς απαντήσεις σε όλες τις απορίες σας. Γι'αυτό αποφάσισα να κάνω ένα post (ή και περισσότερα από ένα αν χρειαστεί) όπου θα απαντώ σε οποιαδήποτε απορία μπορεί να έχετε. Θα απαντήσω με την ησυχία μου όσο καλύτερα μπορώ και μετά αν κάποια στιγμή στο μέλλον κάποιος με ρωτήσει το ίδιο πράγμα, θα μπορώ να τον παραπέμψω στο συγκεκριμένο post. 

Αν έχετε κάποια απορία για οποιοδήποτε θέμα, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να ρωτήσετε! Μπορεί να είναι κάτι που να σχετίζεται με πόκερ ή κάτι σχετικά μ'εμένα που θα θέλατε να μάθετε. Απλά αφήστε μου ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post και όταν μαζέψω αρκετές ερωτήσεις θα κάνω ένα καινούριο post απαντώντας σε όλα. Ας ξεκινήσει λοιπόν η συλλογή ερωτήσεων!

2 comments:

  1. Ψαρι η κρεας;
    Λευκο η κοκκινο κρασι;
    Βουνο η Θαλασσα;

    ReplyDelete
  2. μηπως ξερεις ( προτεινεις ) καποιο καλο βιβλιο για online tournament ?
    δεν ειναι υποχρεωτικο να μου απαντησεις , εαν δεν θεωρεις καποιο πραγματικα καλο.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List